PRESKOČI NAVIGACIJO
Globalni marketing

Globalni marketing je leadership (vodenje), management (upravljanje) in inženiring vseh oblik tržnega gospodarstva ter obenem strateg in dirigent poslovnega orkestra vseh uspešnih  podjetij in organizacij.
Glavni namen strokovnega dela je predvsem seznaniti bralce in še posebej poslovno-vodstvene in managerske strukture ter študente s temelji globalnega integriranega marketinga.
Ekonomske, poslovne in menedžerske teorije, ki temeljijo na klasičnih proizvodnih konceptih ali le na razmnoževalni proizvodnji izdelkov oziroma storitev ustvarjenih prototipov različnih izdelkov, niso le zastarele, ampak neposredno zavirajo razvoj.
 

Redna cena:

40,00 €
Količina:
Dodaj v košarico

Predstavitev

Avtor je knjigo namenil vsem sodobno poslovno mislečim ljudem v podjetjih, v vladnih in nevladnih organizacijah ter ustanovah splošnega družbenega pomena, s cilji družbene blaginje kot so izobraževanje, umetnost, kultura, psihična in fizična rekreacija, šport in podobno ter individualnim bralcem, ki so ali bi želeli biti kakorkoli povezani s trgom.

Podrobnosti

EAN 9789610200031
Datum izdaje 21.11.2007
Število strani 328
Specifikacija 18x28x2,4
Založnik DZS, ZALOŽNIŠTVO IN TRGOVINA, D.D.
Avtor MIRKO BUNC
ISBN 9789610200031

Mnenja uporabnikov

Sorodni nakupi

Napišite svoj komentar
Vaš komentar:* Ocenite artikel:
Čas uporabe izdelka: Bi artikel priporočili?
*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Pomagajmo drugim...

Mnenja uporabnikov so lahko zelo koristen pripomoček pri odločitvi za nakup posameznega artikla, zato poskušajte biti pri pisanju čim bolj objektivni. Delite z drugimi svojo izkušnjo z artiklom - kaj so njegove prednosti in slabosti?

Vaše mnenje bo pred objavo pregledal urednik DZS. Pridržujemo si pravico, da mnenja, ki so žaljiva oziroma kakor koli neprimerna, ne objavimo.

Vaš komentar bomo pregledali v roku 24 ur.