PRESKOČI NAVIGACIJO

Reklamacije in zamenjava blaga

Natisni stran

 

 

 9             Reklamacije in zamenjava blaga

9.1          Reklamacije sprejemamo:

•             po telefonu na št. 080 80 51,

•             po faksu na št. 01/524 58 96,

•             pisno na naslov: DZS d.d. Ljubljana, Spletni nakupovalni center, Letališka 30, 1538 Ljubljana

•             po elektronski pošti na naslov trgovina@dzs.si ,

•             osebno, vsak delavnik med 8. in 15. uro na lokaciji DZS, d. d., Divizija Trgovina, Letališka 30, Ljubljana (pritličje, soba 17).

9.2          Zamenjava blaga

V primeru zamenjave blaga se le-to vrača s priporočeno pošto na naslov DZS, d. d., Spletni nakupovalni center, Letališka 30, 1538 Ljubljana. Predhodno mora kupec ponudnika o zamenjavi obvestiti na elektronski naslov trgovina@dzs.si in pridobiti potrditev ponudnika, da je zamenjava mogoča.  V pošiljko, ki se vrača, kupec priloži obrazložitev, na kateri izdelek se zamenjava nanaša, in kopijo računa.

V primeru nakupa avdio, video posnetkov ali računalniškega programa kupec nima pravice do zamenjave, če je odprl varnostni pečat.