Reklamacije in zamenjava blaga
Natisni stran
9 Reklamacije in zamenjava blaga
9.1 Reklamacije sprejemamo:
• po faksu na št. 01/524 58 96,
• pisno na naslov: DZS d.d. Ljubljana, Spletni nakupovalni center, Letališka 30, 1538 Ljubljana
• po elektronski pošti na naslov trgovina@dzs.si ,
• osebno, vsak delavnik med 8. in 15. uro na lokaciji DZS, d. d., Divizija Trgovina, Letališka 30, Ljubljana (pritličje, soba 17).
9.2 Zamenjava blaga
V primeru zamenjave blaga se le-to vrača s priporočeno pošto na naslov DZS, d. d., Spletni nakupovalni center, Letališka 30, 1538 Ljubljana. Predhodno mora kupec ponudnika o zamenjavi obvestiti na elektronski naslov trgovina@dzs.si in pridobiti potrditev ponudnika, da je zamenjava mogoča. V pošiljko, ki se vrača, kupec priloži obrazložitev, na kateri izdelek se zamenjava nanaša, in kopijo računa.
V primeru nakupa avdio, video posnetkov ali računalniškega programa kupec nima pravice do zamenjave, če je odprl varnostni pečat.
"Vse pohvale za odlično urejeno spletno trgovsko mesto. Upam le za več gradiva za samoučenje."
- Tadej Ropret, 08.09.2012